ManageMyMind voor de ‘kleine’ onderneming – wat kun je ermee?

Snel beginnen: verbinden met je klanten

De TOP 5

  1. Je kunt alles wat je op individueel niveau kunt, ook voor je voor je bedrijf doen en in combinatie met elkaar.
  2. Je kunt sjablonen maken voor veelvoorkomende processen (workflow).
  3. Je kunt projecten maken, plannen en zo vaak als nodig uitvoeren.
  4. Je kunt je klanten en leveranciers aansluiten op je processen en direct zaken met ze delen.
  5. Je kunt met één tool je volledige planning en administratie regelen.

Wat kun je (extra) als kleine onderneming

  • Je kunt de activiteiten van je bedrijf en die van privé in verschillende domeinen organiseren.
  • Je kunt binnen je domeinen relaties beheren. Je kunt processen met je klanten afspreken en de complete workflow daarvan ondersteunen.
  • Je kunt projecten met je klanten definiëren en uitvoeren.
  • Je kunt kijken hoeveel tijd je gebruikt voor de verschillende processen voor een klant (zelfs tijdregistratie).
  • Je kunt vroegtijdig signaleren wanneer planningen niet of juist ruim gehaald worden
  • Je kunt kijken of en wanneer de tijd die je gebruikt afwijkt van de tijd die je beschikbaar had of gepland had.
  • Je kunt veilig met je klanten en leveranciers mailen.
  • Je kunt voor je klant relevante documenten koppelen en ter beschikking stellen.
  • Je kunt documenten genereren in een zelf te bepalen standaard formaat.
  • Je kunt in processen taakverdeling gebruiken.
  • Je kunt met je partners complexe projecten samenstellen uit processen en de planning ervan volgen.
  • Je kunt al deze zaken 24 uur per dag, overal, geïntegreerd in één tool, ManageMyMind, doen.
  • Door het gebruik van ManageMyMind hoef je geen verschillende tools meer te gebruiken, betaal je minder licenties en is er absolute zekerheid dat je gegevens niet voor andere zaken worden gebruikt.