ManageMyMind voor jezelf: wat kun je ermee?

De TOP 5

  1. Eén agenda, uit te splitsen per onderwerp. Al je acties, afspraken, notities en herinneringen erin plannen.
  2. Lijsten, documenten, documentatie organiseren per onderwerp. Personen aan die onderwerpen toevoegen en alles met ze delen en plannen.
  3. Je kunt locaties toevoegen en reistijden plannen.
  4. Al je berichten (mail, maar ook waarschuwingen) opvangen en tonen op het moment dat het jou schikt.
  5. Je kunt dit naar wens geheel of gedeeltelijk bekijken 24 uur per dag op al je apparaten, overal.

Wat levert ManageMyMind je op?

  • Ordening: als je ManageMyMind gebruikt heb je geen memoblokjes, takenlijstjes, notitieboekjes, documentmappen, werkbladen en agenda meer nodig.
  • Toegankelijkheid: je kunt eenvoudig zaken snel terugvinden zonder eerst te bepalen welke app je moet openen.
  • Focus: doordat je plannen, activiteiten en ideeën 24/7 direct in ManageMyMind vast kunt leggen kan je jezelf beter focussen op zaken die op dat moment belangrijk voor je zijn.
  • Effectiever gebruik van je tijd: je kunt met ManageMyMind structuur in acties aanbrengen op het moment dat het je uitkomt.
  • Duidelijkheidheid: planning, documentatie, processen voor jezelf, voor groepen en eventueel voor een complete onderneming presenteert ManageMyMind overzichtelijk en veilig bij elkaar.
  • Ondersteuning: ManageMyMind herinnert je op het juiste moment en denkt met je mee.
  • Zekerheid: je weet precies welke gegevens met wie worden gedeeld, en welk gebruik er van wordt gemaakt. Wij gebruiken je gegevens nergens voor.

Wat kun je als individu?

  • Je kunt interessegebieden (‘domeinen’) aanmaken.
  • Je kunt binnen zo’n domein personen toevoegen en beheren.
  • Je kunt je agenda indelen en beheren.
  • Je kunt per domein een aparte kalender instellen.
  • Je kunt in een domein afspraken vastleggen en plannen binnen de kalender.
  • Je kunt favorieten benoemen en eenvoudig gebruiken.
  • Je kunt documentatie toevoegen aan een domein.
  • Je kunt documenten opstellen en beheren binnen een domein (met versiebeheer!).
  • Je kunt lijsten maken en bijhouden.
  • Je kunt acties, afspraken en herinneringen simpel invoeren op het moment dat het jou schikt. Je kunt de plekken waar je die zaken doet vastleggen en gebruiken, zowel geografisch als bijvoorbeeld bijzondere ruimtes.
  • Je kunt kijken hoeveel tijd je gebruikt voor de acties in elk domein.
  • Je kunt kijken of en wanneer de tijd die je gebruikt afwijkt van de tijd die je beschikbaar had of gepland had.
  • Je kunt voor elk domein algemene documenten (bijvoorbeeld een gebruiksaanwijzing) koppelen.
  • Je kunt activiteiten die uit meerdere stappen bestaan eenmaal ontwerpen in een sjabloon zodat je daar later geen fouten mee kunt maken of zaken kunt vergeten.
  • Je kunt complexe processen vastleggen en uitvoeren.
  • Je kunt er sjablonen van maken en die vaker gebruiken.
  • Je kunt acties en processen eenvoudig aan anderen ter beschikking stellen.
  • Je kunt acties en processen met meerdere personen verdelen.
  • Je kunt jezelf op, standaard bij ManageMyMind geleverde, processen abonneren.
  • Je kunt sjablonen delen.
  • Je kunt in processen taakverdeling gebruiken.
  • Je kunt notities vastleggen voor later gebruik.
  • ManageMyMind signaleert fouten en mogelijke problemen bv overlappende afspraken.
  • Je kunt binnenkomende mail, zowel intern als van je externe mailadressen, onderdrukken tot het moment dat het jou schikt.
  • Je kunt complexe projecten samenstellen uit processen en de planning ervan volgen.
  • Je kunt al deze zaken 24 uur per dag, overal, geïntegreerd in één tool: ManageMyMind, doen.
  • Door het gebruik van ManageMyMind hoef je geen verschillende apps meer voor deze zaken te gebruiken, gebruiksvoorwaarden te lezen en te begrijpen en licenties te betalen.

ManageMyMind kan héél véél. Je kunt klein beginnen en langzaam uitbreiden. We hebben kant-en-klare stappenplannen afhankelijk van waar je wilt beginnen.