ManageMyMind is een no-nonsense tool voor jou: omdat je de overdaad aan apps zat bent, en omdat je je niet steeds opnieuw wilt aansluiten op systemen en apps van bedrijven, clubs etc. Omdat je een zelfstandig mens bent, geen ‘gebruiker van apps’. Omdat je niet steeds weer wilt aanloggen, steeds weer gegevens wilt kopiëren of afstemmen, steeds weer gestoord wilt worden door pop-ups, steeds weer een andere gebruikerservaring wilt hebben. Omdat je jezelf serieus neemt en vindt dat één app voor het beheer van alle relevante zaken meer dan genoeg is. En omdat je de veiligheid van je data en gegevens belangrijk vindt.
ManageMyMind doet géén sociale media en géén back-office applicaties (boekhouding etc.). ManageMyMind doet alles wat je zelf nodig hebt om te kunnen functioneren, je tijd zinvol in te delen en zoveel mogelijk tijd over te hebben voor andere zaken.
De rest wel
Algemeen: aanloggen, uitloggen, je wachtwoord wijzigen, je instellingen beheren, logs bekijken,
Mappen: mappen maken en beheren, personen koppelen, lokaties beheren, alles per map bekijken, mappen publiceren (eventueel tegen vergoeding)
Personen: personen benoemen en beheren
Documentatie: documentatie aan een domein toevoegen
Documenten: documenten maken en beheren, versiebeheer, hoofdstukken en items toevoegen en koppelen aan processen
Lijsten: lijsten maken en beheren, downloaden, automatisch bijwerken, bijwerken vanuit email
Sjablonen: sjablonen maken en beheren, complete workflows samenstellen, detailleren sjablonen tot op het niveau van handelingen en benodigdheden, projectsjablonen maken, mijlpalen en keuzestappen toevoegen, criteria voor processen benoemen
Favorieten: favorieten benoemen en maken
Signaleringen: automatisch signaleringen genereren en verwerken
Notities: notities toevoegen, koppelen en beheren
Processen: processen maken op basis van een favoriet, processen starten en beheren, processen wijzigen en uitbouwen, voortschrijdende processen, herhalende processen, procesbewaking bij geen actie (bij relatiemanagement), processen herplannen
Kalender: acties en kalenders raadplegen, dagelijks overzicht, een dag compleet herplannen
Opdrachten: complexe opdrachten opstellen en automatisch uitvoeren met één druk op de knop
Berichten: e-mail lezen, interne mail lezen en versturen, e-mail versturen, mailingen, mailingen op basis van processen, mails koppelen aan processen, automatisch archiveren van inkomende e-mail, automatisch verwerken van inkomende mail
Verplaatsingen: verplaatsingen tussen lokaties bijhouden en plannen
Snelcodes: snelcodes toevoegen om veelgebruikte zaken eenvoudiger uit te voeren
Dit alles volledig geïntegreerd met één interface, met of zonder filter, waar mogelijk automatisch en gebruiksvriendelijk.
24 uur per dag, op pc en laptop en tablet en telefoon, waar ook ter wereld.